Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2009

Ο κύριος «Interwetten» στο SPORT 24

Ο Β. Φάμπιαν, ιδιοκτήτης της Interwetten, μιλάει στο SPORT 24 για το στοίχημα, τα «στημένα» ματς και άλλα


Ο Όμιλος Interwetten είναι ένας από τους παγκοσμίως κορυφαίους παρόχους υπηρεσιών online αθλητικών στοιχημάτων. Οι θυγατρικές εταιρείες και η μητρική εταιρεία με έδρα στη Μάλτα, υποστηρίζονται από την Interwetten AG της Βιέννης.

ADVERTISEMENT
Ιδρύθηκε το 1990 ως πάροχος αθλητικών στοιχημάτων μέσω τηλεφώνου και σήμερα απασχολεί πάνω από 110 εργαζόμενους, ενώ το 2008 έκανε τζίρο περίπου 320 εκατομμύρια ευρώ. Η διεθνώς αναγνωρισμένη εταιρία έχει αυτή τη στιγμή περισσότερους από 1.000.000 εγγεγραμμένους πελάτες, οι οποίοι προέρχονται από 200 χώρες.

Το 2008 πρόσφερε για στοιχηματισμό πάνω από 90.000 αθλητικά γεγονότα από 70 χώρες. Την περσινή χρονιά τοποθετήθηκαν συνολικά 11 εκατομμύρια στοιχήματα. Για φέτος η Interwetten αναμένει να συνεχίσει την ανοδική της πορεία, χάρη στην επιτυχημένη και δυνατή, διεθνή της εξάπλωση. Υπολογίζεται ότι θα τοποθετηθούν περίπου 12 εκατομμύρια στοιχήματα και ο τζίρος θα ανέλθει στα 345 εκατομμύρια ευρώ.



Το SPORT 24 συναντήθηκε με τον ιδιοκτήτη και πρόεδρο της εταιρείας, Βόλφγκανγκ Φάμπιαν, στο ξενοδοχείο Hilton της Βαρκελώνης με την ευκαιρία του πρώτου εντός έδρας αγώνα της Εσπανιόλ στο νέο της γήπεδο (η Interwetten είναι ο βασικός χορηγός των Καταλανών) και συζήτησε μαζί του για το online αθλητικό στοίχημα στην Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο.



SPORT 24: Σε ποια κράτη της Ευρώπης έχετε τους περισσότερους πελάτες; Με άλλα λόγια, που είναι πιο ανεπτυγμένο το ιντερνετικό στοίχημα;



W.Fabian:
Καταρχήν η Γερμανία και αμέσως μετά, ίσως και στο ίδιο επίπεδο, ακολουθούν η Ισπανία, η Ελλάδα, η Ελβετία. Αυτές είναι οι κυριότερες αγορές μας. Και αμέσως μετά η Αυστρία και η Γαλλία.



SPORT 24: Και πλέον αρχίζετε να μπαίνετε και στο «παιχνίδι» της χορηγίας ποδοσφαιρικών ομάδων.



W.Fabian:
Είμαστε ακόμα στην αρχή σε αυτόν τον τομέα. Θέλουμε να κάνουμε προσεκτικά κάθε νέο άνοιγμα. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από την συνεργασία μας με την Εσπανιόλ, παρόλο που το αποτέλεσμα χθες δεν ήταν αυτό που θα επιθυμούσαμε (Εσπανιόλ – Ρεάλ Μαδρίτης 0-3). Φυσικά είναι αρχή ακόμα, η ομάδα είχε κάποια προβλήματα στην προετοιμασία, όμως είμαστε σίγουροι ότι πολύ σύντομα θα παρουσιάσει ένα άλλο, καλύτερο πρόσωπο.



SPORT 24: Είστε μια γερμανόφωνη εταιρεία. Το λογικότερο δεν θα ήταν να προσεγγίσετε και εκεί κάποιες ποδοσφαιρικές ομάδες για χορηγίες;



W.Fabian:
Μέχρι στιγμής κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει και πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί, γιατί στη Γερμανία θέλουν να μας κρατήσουν εκτός αγοράς. Πιστεύω ότι τα πράγματα θα αλλάξουν στο μέλλον, διότι η προσπάθεια της διατήρησης του μονοπωλίου έχει σαν μοναδικό αποτέλεσμα να βγάζουν κάθε χρόνο και λιγότερα χρήματα, αφού οι ομάδες δεν μπορούν να κάνουν ελεύθερο marketing.



Παρακολουθούμε και εκεί τις εξελίξεις και είμαστε σε στάση αναμονής. Η κατάσταση στη Γερμανία είναι παρόμοια με αυτήν στην Ελλάδα, σε αντίθεση με την Ισπανία, όπου έχουμε να λύσουμε πολύ λιγότερα νομικά προβλήματα. Πάντως χορηγούμε ομάδες στην Ευρώπη, με την Εσπανιόλ όμως να είναι η σημαντικότερη από αυτές.



SPORT 24: Έχετε εξετάσει την πιθανότητα να χορηγήσετε ελληνικές ομάδες της Super League;



W.Fabian:
Έχουμε κάνει κάποιες διερευνητικές επαφές, αλλά από όσο γνωρίζω, κάτι τέτοιο είναι αρκετά δύσκολο, λόγω της μονοπωλιακής κατάστασης με τον Ο.Π.Α.Π., ο οποίος είναι βασικός χορηγός της ελληνικής Λίγκας. Τηρούμε στάση αναμονής για να δούμε πώς θα εξελιχθεί αυτή η ιστορία στο μέλλον. Πάντως είχαμε συζητήσει με την ΑΕΚ την πιθανότητα της χορηγίας στη φανέλα στα ευρωπαϊκά παιχνίδια, χωρίς όμως να καταλήξουμε τελικά σε κάποια συμφωνία.



SPORT 24: Μπορείτε να μου πείτε λεπτομέρειες της συμφωνίας που έχετε συνάψει με την RCD Espanyol;



W.Fabian:
Έχουμε τη βασικότερη παρουσία στον αγωνιστικό χώρο και στο στάδιο και βέβαια στη φανέλα της ομάδας με την ισπανική ονομασία της εταιρείας, interapuestas.com. Επίσης σε συνεργασία με τον σύλλογο προσφέρουμε και κοινωνικές χορηγίες. Υπάρχει ένα κοινωνικό πρόγραμμα σε εξέλιξη. Για παράδειγμα, αυτή την εποχή βοηθούμε παιδιά που πάσχουν από το σύνδρομο Down, διοργανώνοντας εκδηλώσεις φιλανθρωπικού χαρακτήρα με δημοπρασίες, τα έσοδα των οποίων πηγαίνουν σε νοσοκομεία ειδικευμένα σε αυτή την ασθένεια.



Πριν δυο χρόνια, μετά τις μεγάλες πυρκαγιές του 2007 στην Πελοπόννησο, διοργανώσαμε στην Κύπρο ένα τουρνουά με τη συμμετοχή ομάδων όπως ο Παναθηναϊκός και η Παρτίζαν και δώσαμε όλα τα έσοδα από τα στοιχήματα που παίχτηκαν, μαζί με κάποια επιπλέον χρήματα, στους πυρόπληκτους. Επιπλέον, προσφέραμε μια υποτροφία σε έναν νέο πυροσβέστη.



Κάποια άλλη στιγμή πέρυσι, θελήσαμε να διοργανώσουμε έναν αγώνα μπάσκετ με καρότσι στην Κύπρο, ανάμεσα στις παραολυμπιακές ομάδες Ελλάδας και Κύπρου, όμως δεν μας βόλεψε το τάιμινγκ, αφού οι δυο Εθνικές είχαν αγωνιστικές υποχρεώσεις στο Πεκίνο. Σίγουρα όμως στο μέλλον θα το κάνουμε. Η κοινωνική δέσμευση είναι κάτι πολύ σημαντικό για την Interwetten, η οποία τηρεί σε αυτό το θέμα μια διαφορετική στάση από τους ανταγωνιστές της στην αγορά. Γενικότερα μας ενδιαφέρει να συνδυάζουμε συμφωνίες χορηγιών σε ομάδες και κοινωνικό έργο.



SPORT 24: Αυτές οι δραστηριότητες αποτελούν μέρος στη συμφωνία μιας χορηγίας ή απλά στην πορεία κάνετε κάποια πράγματα από δική σας πρωτοβουλία;



W.Fabian:
Όπως είπα και πριν, μιλάμε για κοινωνική δέσμευση στη γενικότερη φιλοσοφία μας. Από εμάς, από τον χορηγό, εξαρτάται αν κάτι τέτοιο θα αποτελεί μέρος της συμφωνίας. Αν στη διαπραγμάτευση δούμε ότι ένας σύλλογος δεν θέλει να κάνει κάτι τέτοιο, τότε το συμπέρασμα είναι ότι δεν μας ταιριάζει. Αυτή είναι η ουσία. Στην Ισπανία, ας πούμε, είχαμε συζητήσεις με διάφορες ομάδες. Ο λόγος που επιλέξαμε τελικά να συνεργαστούμε με την Εσπανιόλ, ήταν ότι και οι δικοί της άνθρωποι ήταν πολύ ευαισθητοποιημένοι σε κοινωνικά θέματα.



SPORT 24: Έχετε σκεφτεί να δημιουργήσετε ποδοσφαιρικές ακαδημίες για να βοηθήσετε νέα παιδιά που έχουν ταλέντο, όχι όμως και τις οικονομικές δυνατότητες για να ασχοληθούν σοβαρά με το ποδόσφαιρο;



W.Fabian:
Φυσικά και το έχουμε σκεφτεί, υπάρχει όμως ένα πολύ βασικό πρόβλημα. Η πολιτική μας είναι να μη δεχόμαστε στοιχήματα από ανήλικους, από άτομα κάτω των 18 ετών και έτσι πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί με δραστηριότητες που αφορούν αυτές της ηλικίες. Η αλήθεια είναι ότι αποφεύγουμε τέτοιου είδους κινήσεις, γιατί θα κατηγορηθούμε ότι προσελκύουμε ανήλικους στο στοίχημα.



SPORT 24: Πώς εγγυάται η εταιρεία σας την μη συμμετοχή των ανήλικων στο στοίχημα;



W.Fabian:
Είναι αδύνατο να παίξει στοίχημα στην εταιρεία μας κάποιος ανήλικος. Είμαστε πάρα πολύ προσεκτικοί στους ελέγχους μας. Γι’ αυτό προσέχουμε τόσο πολύ και στις κοινωνικές μας δραστηριότητες. Θα μου άρεσε ειλικρινά να μπορούμε να προσφέρουμε πράγματα σε νέα παιδιά, αλλά δυστυχώς η συγκεκριμένη επιχείρηση δεν μας αφήνει τέτοια περιθώρια.



Σε ότι αφορά τώρα την ασφάλεια των ανηλίκων που ρωτήσατε, υπάρχει μια μεγάλη διαφορά ανάμεσα στο on-line στοίχημα και τους υπόλοιπους τρόπους στοιχήματος. Σε εμάς δεν μπορείς να παίξεις ανώνυμα. Πρέπει να δώσεις τα στοιχεία σου και αν είσαι κάτω των 18, αποκλείεσαι αυτόματα. Ακόμα και όταν υπάρχουν αμφιβολίες για το αν κάποιος υποψήφιος πελάτης δίνει τα πραγματικά του στοιχεία, δεν του επιτρέπεται να παίξει.



SPORT 24: Αν κάποιος που δηλώνει, ας πούμε, ότι είναι 20 ετών, αλλά στην πραγματικότητα είναι 16, με ποιο τρόπο ελέγχετε αν λέει την αλήθεια;



W.Fabian:
Καταρχήν όποιος θέλει να παίξει στην Interwetten, είναι υποχρεωμένος να μας στείλει τα στοιχεία της ταυτότητάς του. Και στη συνέχεια εμείς ελέγχουμε αν ο λογαριασμός της τράπεζας από τον οποίο θα πληρώσει για να παίξει, ανήκει στο ίδιο πρόσωπο. Και φυσικά από εκεί μπορούμε να διαπιστώσουμε και την ηλικία του κατόχου του λογαριασμού. Με αυτόν τον τρόπο, οι πιθανότητες απάτης ελαχιστοποιούνται.



SPORT 24: Πώς είναι ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις εταιρείες στοιχημάτων τα τελευταία χρόνια στην Ευρώπη;



W.Fabian:
Ο ανταγωνισμός συνεχώς μεγαλώνει, διότι πρόκειται για ένα πολύ ενδιαφέρον επιχειρηματικό πεδίο το οποίο συνεχώς αναπτύσσεται, ακόμα και μέσα στην περίοδο της οικονομικής κρίσης. Και βέβαια μεγαλώνοντας αυτός ο ανταγωνισμός, γίνεται ολοένα και πιο σκληρός, πράγμα το οποίο είναι τελικά προς όφελος των πελατών.



SPORT 24: Πόσο μπορεί να επηρεάσει τις στοιχηματικές εταιρείες ένα μεγάλο ποδοσφαιρικό γεγονός, όπως το Μουντιάλ του 2010;



W.Fabian:
Ενδιαφέρομαι για το Παγκόσμιο Κύπελλο, όπως άλλωστε και κάθε παίκτης του στοιχήματος, αλλά δεν είναι τόσο σημαντικό για το επιχειρηματικό μας πεδίο. Στη διάρκεια μιας ποδοσφαιρικής σεζόν, κάθε Σαββατοκύριακο έχουμε εκατοντάδες παιχνίδια να προσφέρουμε στους πελάτες μας, ενώ στο Μουντιάλ μόνο από 2 έως 4 καθημερινά. Φυσικά και αυτά τα ματς είναι πολύ ενδιαφέροντα, αλλά δεν μπορούν να συγκριθούν σε πελάτες και κέρδη με τα νορμάλ ματς μέσα στη σεζόν. Στα παιχνίδια του Μουντιάλ θα προσθέσουμε τρία, τέσσερα ειδικά στοιχήματα και θα προσελκύσουμε και κάποιους παίκτες που δεν παίζουν συνήθως στοίχημα, αλλά μέχρι εκεί.



SPORT 24: Μου είπατε ότι το στοίχημα δεν επηρεάστηκε από την παγκόσμια οικονομική κρίση…



W.Fabian:
Σίγουρα η κρίση έφερε κάποιες αλλαγές. Ο μέσος όρος των χρημάτων που παίζονται, έπεσε λίγο, ωστόσο η επιχείρηση στοίχημα σε παγκόσμια κλίμακα συνεχίζει να μεγαλώνει. Είμαστε αρκετά τυχεροί που η κρίση δεν μας άγγιξε τόσο, όσο άλλες αγορές, όπως η αυτοκινητοβιομηχανία ή οι κατασκευές.



SPORT 24: Το στοίχημα στην Ελλάδα παίζεται από εκατομμύρια ανθρώπους. Από τότε που έγινε τόσο δημοφιλές – τα τελευταία χρόνια – έφερε και μια καινούργια συνήθεια. Συνήθως όσοι χάνουν – αλλά όχι μόνο αυτοί – όταν δουν κάποιο αποτέλεσμα που δεν κάθεται καλά στη λογική τους – ή και στην πρόβλεψή τους – έχουν αμέσως την εξήγηση: «Το στήσανε για το στοίχημα».



W.Fabian:
Νομίζω ότι η λογική λέει ακριβώς το αντίθετο. Δεν υπάρχει κανείς που να ενδιαφέρεται περισσότερο για καθαρό αθλητισμό και αποτελέσματα από τις στοιχηματικές εταιρείες. Γιατί αυτή είναι η βάση αυτού που κάνουμε. Σε κάθε – υποθετικά – στημένο παιχνίδι, αυτός που χάνει χρήματα είναι ο bookie και όχι αντίστροφα. Εμείς χάνουμε και όχι οι πελάτες.



Γιατί αν κάποιοι γνωρίζουν ότι το τάδε παιχνίδι είναι στημένο και εμείς όχι, είμαστε υποχρεωμένοι να πληρώσουμε. Δεν θέλουμε λοιπόν να υπάρχουν στημένα παιχνίδια και οπωσδήποτε εμείς ποτέ δεν θα μπαίναμε σε μια τέτοια διαδικασία. Γι’ αυτό όταν έχουμε την παραμικρή ένδειξη ή πληροφορία ότι κάποιο ματς ενδέχεται να ανήκει σε αυτή την κατηγορία, το βγάζουμε έξω από το κουπόνι μας ή δίνουμε πολύ μικρές αποδόσεις παίρνοντας έτσι το ελάχιστο δυνατό ρίσκο.



SPORT 24: Αυτή είναι η επόμενη ερώτησή μου. Πώς ενεργεί σε τέτοιες περιπτώσεις η εταιρεία σας;



W.Fabian:
Όπως είπα και πριν, αν έχουμε κάποια πληροφόρηση ή ακούσουμε περίεργες φήμες, παίρνουμε τα μέτρα μας. Ως στοιχηματική εταιρεία δεν είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε όλα τα παιχνίδια στο κουπόνι μας. Και μπροστά σε κάθε πιθανό κίνδυνο, έχουμε το δικαίωμα να προστατευτούμε.



SPORT 24: Τι εννοείτε όταν μιλάτε για φήμες ή πληροφόρηση για ένα ύποπτο παιχνίδι; Από πού ή από ποιόν θα μπορούσατε να έχετε τέτοιου είδους πληροφόρηση;



W.Fabian:
Έχουμε ανθρώπους στα διάφορα κράτη της αγοράς μας, όπως για παράδειγμα στην Ελλάδα, οι οποίοι εργάζονται για μας. Όταν ακούσουν κάτι, μας ενημερώνουν αμέσως. Επίσης, αν υπάρχει κάποιο παιχνίδι σχετικά αδιάφορο για τους παίκτες και ξαφνικά δούμε να παίζονται χιλιάδες ευρώ πάνω του, τότε πρέπει να το προσέξουμε και να αναρωτηθούμε «γιατί;». Αυτός είναι και ο λόγος που στην Ελλάδα – αλλά και αλλού – υπάρχουν τόσα πολλά sites και έντυπα για το στοίχημα.



Ο καθένας νομίζει ότι έχει τις «καλές» πληροφορίες που δεν έχουν οι υπόλοιποι και πιστεύει ότι οι δικές του προτάσεις είναι οι καλύτερες. Αλλά βέβαια αυτό έχει να κάνει και με την ιδιοσυγκρασία των Ελλήνων παικτών. Το στοίχημα είναι μια «κόντρα» μεταξύ του bookie και του παίκτη. Και όλοι θεωρούν ότι μπορούν να κερδίσουν τον bookie.



SPORT 24: Τι πιστεύετε ότι κάνει έναν καλό bookmaker;



W.Fabian:
Αν το ήξερα αυτό, θα ήμουν ήδη ένας! (γέλια) Πέρα από πλάκα, για να είσαι καλός bookmaker, πρέπει να ξέρεις να αναλύεις πολύ καλά. Πρέπει να αφήνεις έξω από το παιχνίδι τους συναισθηματισμούς, να διαχειρίζεσαι τα δεδομένα και αν έχεις πολλές πληροφορίες ή φήμες, να τις αξιολογείς σωστά. Έχω στοιχηματίσει πάρα πολύ στη ζωή μου, για αρκετά χρόνια ζούσα με τα χρήματα που κέρδιζα από το στοίχημα, αλλά από τη στιγμή που η εταιρεία μου άρχισε να μεγαλώνει όλο και περισσότερο, αποφάσισα να σταματήσω και να περάσω στην άλλη πλευρά. Και αυτό γιατί αν θέλεις να είσαι καλός στο στοίχημα ως παίκτης, πρέπει να επενδύεις πολύ χρόνο σε αυτό.



SPORT 24: Τι είναι τελικά πιο σημαντικό στο στοίχημα; Πληροφορίες ή τύχη;



W.Fabian:
Νομίζω ότι το σημαντικότερο είναι οι πληροφορίες, γνωρίζοντας όμως ότι μερικές φορές, ακόμα και αν τις διαθέτεις, θα χάσεις. Συνδυασμός λοιπόν και των δυο. Όπως στη ζωή, χρειάζεσαι και πληροφορίες και τύχη. Αλλά μακροπρόθεσμα, αν έχεις σωστή πληροφόρηση, έχεις καλές πιθανότητες να βγεις κερδισμένος.



SPORT 24: Αρκετοί άνθρωποι πιστεύουν ότι το στοίχημα είναι ένας τρόπος για να βγάζουν τα προς το ζην. Ποια είναι η γνώμη σας;



W.Fabian:
Δεν νομίζω ότι αυτό είναι τόσο εύκολο. Βρίσκω πιο σημαντικό, όταν παίζεις στοίχημα να διασκεδάζεις. Αν το δεις σαν παιχνίδι, είναι πιο ενδιαφέρον. Και βέβαια μπορείς να βγάλεις κάποια χρήματα. Για να είμαι ειλικρινής, αν όλοι μπορούσαν να ζήσουν από το στοίχημα, δεν θα υπήρχαν bookies. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι ο κόσμος δεν μπορεί να συνειδητοποιήσει εύκολα ότι σε έναν αγώνα κάθε ομάδα έχει πιθανότητες να νικήσει. Πιστεύουν ότι η καλύτερη ομάδα θα κερδίζει πάντοτε. Για παράδειγμα εδώ στην Ισπανία. Χτες έπαιζαν η Μπαρτσελόνα στη Μαδρίτη με τη Χετάφε και η Εσπανιόλ στη Βαρκελώνη με τη Ρεάλ Μαδρίτης. Όλοι, ή μάλλον οι περισσότεροι, θεωρούν ότι έχουμε δυο «διπλά».



Οk, Μπάρτσα και Ρεάλ έχουν περισσότερες πιθανότητες για τη νίκη, αλλά δεν κερδίζει πάντοτε ο καλύτερος και ο πιο δυνατός στο ποδόσφαιρο. Για αυτό πρέπει να γίνεται σωστή ανάγνωση και ανάλυση της στατιστικής. Η βάση του στοιχήματος είναι η στατιστική και μετά οι πληροφορίες. Έχω, ας πούμε, έναν φίλο, ο οποίος κάθε Σαββατοκύριακο παίρνει 10 κορυφαίες ευρωπαϊκές ομάδες, Ρεάλ, Μπαρτσελόνα, Λιόν, Μπάγερν, Μάντσεστερ κλπ και ποντάρει στις νίκες τους. Μερικές φορές του κάθεται, τις περισσότερες όμως όχι, αφού στατιστικά δεν είναι εύκολο να κερδίζουν και οι 10 μαζί. Το είπα και πριν, αν συνέβαινε κάτι τέτοιο, δεν θα υπήρχαν bookmakers.



Για κάθε ματς υπάρχουν τρία σημεία, το 1, το Χ και το 2. Πιθανότητες δηλαδή 33.3%. Όταν υπάρχει φαβορί, οι αναλογίες αλλάζουν. Όμως ποτέ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μια μέτρια ομάδα μπορεί να παίξει καλύτερα και να νικήσει το φαβορί κόντρα στα προγνωστικά. Αυτό είναι που κάνει ενδιαφέρον το στοίχημα. Ξέρεις, αν χτες είχε νικήσει η Εσπανιόλ και όχι η Ρεάλ, θα υπήρχαν σίγουρα forums στο διαδίκτυο, όπου θα έλεγαν ότι η Bwin είναι χορηγός της Ρεάλ, η Interwetten της Εσπανιόλ, το έστησαν λοιπόν για να μοιραστούν τα χρήματα. (γέλια)



SPORT 24: Μπορείτε να μου πείτε τις σημαντικότερες αλλαγές στην εταιρεία σας στην πορεία αυτών των 20 περίπου χρόνων;



W.Fabian:
Δεν ήταν τόσο σημαντικές οι αλλαγές στην εταιρεία, όσο μέσα στην ίδια την κοινωνία. Το 1990, όταν ξεκινήσαμε, στέλναμε επιστολές δυο φορές την εβδομάδα στους ενδιαφερόμενους και παίρναμε πίσω γραπτά τα στοιχήματα, στη συνέχεια βάλαμε καταχώρηση στις εφημερίδες και άρχισαν να μας τηλεφωνούν στο γραφείο μας στη Βιέννη λέγοντάς μας αυτά που ήθελαν να παίξουν.



Σήμερα ο μεγαλύτερος όγκος των στοιχημάτων φτάνει κυριολεκτικά τα τελευταία λεπτά πριν την έναρξη των αγώνων και βέβαια υπάρχει πλέον και το live-bet αλλά και το στοίχημα από τα κινητά τηλέφωνα. Κάνουμε πολλά πράγματα συγχρόνως και αυτή είναι η μεγάλη αλλαγή στην κοινωνία, μια αλλαγή που την βιώνουμε πολύ με τη σειρά μας και στη δική μας δουλειά.



- Ευχαριστούμε τον Βόλφγκανγκ Φάμπιαν, τον Μάριο Λευκαρίτη και τον Θέσαρ Παρέδες για την φιλοξενία τους και την προθυμία που έδειξαν σε ότι χρειαστήκαμε στη διάρκεια της παραμονής μας στη Βαρκελώνη.



ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου