Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

«Μαγικά» προγνωστικά για το στοίχημα made in China!

Διαδικτυακή εταιρεία πωλούσε αντί 20.000 δολ. την πληροφορία για το 4-4 της πρεμιέρας του Κόπα Αφρικα μεταξύ Ανγκόλας- Μάλι και άλλα «σίγουρα»


Η βιτρίνα των (διαδικτυακών κυρίως) στοιχηματικών «μαγαζιών» είναι από μόνη της ικανή να προκαλέσει υποψίες. «Ψαρεύουν» την πελατεία τους πουλώντας πληροφορίες για ποδοσφαιρικές (κυρίως) αναμετρήσεις, παρέχοντας μάλιστα την εγγύηση «επιστροφής χρημάτων» σε περίπτωση λάθους. Ουσιαστικά οι πληροφορίες που πωλούν δείχνουν ξεκάθαρα την πλευρά προς την οποία γέρνει η πλάστιγγα, ώστε ο «επενδυτής» τζογαδόρος να ξέρει εκ των προτέρων πού να ποντάρει τα χρήματά του. Υποτίθεται ότι οι πληροφορίες προέρχονται από απόλυτα εξειδικευμένους αναλυτές, οι οποίοι γνωρίζουν τα πρωταθλήματα με τα οποία ασχολούνται.


Το ανηλεές σφυροκόπημα των παικτών του Μάλι (με τα λευκά) στην εστία του Φερνάντες Κάρλος Αλμπέρτο της Ανγκόλας στα τελευταία 15 λεπτά του μεταξύ τους αγώνα μετέτρεψε το εις βάρος τους 0-4 σε 4-4 αλλά έκανε και πάμπλουτους όσους ποντάρισαν στο συγκεκριμένο σκορ (ΦΩΤΟ)


Ένα τέτοιο, από τα δεκάδες διαδικτυακά «μαγαζιά» που υπάρχουν, επιχείρησαν να δοκιμάσουν οι συντάκτες μιας ολλανδικής ιστοσελίδας, οι οποίοι δελεάστηκαν από το ποσό που τους ζητήθηκε να πληρώσουν για να πληροφορηθούν ένα «σίγουρο» ματς: με 20.000 δολάρια (περίπου 13.800 ευρώ) έμαθαν εκ των προτέρων ότι το ματς της πρεμιέρας του Κόπα Αφρικα ανάμεσα στη διοργανώτρια Ανγκόλα και το Μάλι θα έληγε 4-4 (στο 78΄ η Αγκόλα προηγείτο 4-0!). Η απόδοση για το συγκεκριμένο ακριβές σκορ κυμαίνεται από 200 ως 400! Δηλαδή κάποιος θα μπορούσε πληρώνοντας 20.000 δολάρια στην κινεζική εταιρεία και ποντάροντας επιπλέον 1.000 δολάρια (690 ευρώ) να κερδίσει τουλάχιστον 180.000 δολάρια (124.000 ευρώ)!..

Το εκπληκτικό είναι ότι η ίδια εταιρεία πωλούσε αντί 10.000 δολαρίων και δεύτερη πληροφορία, δίνοντας ως δώρο άλλα δέκα «σίγουρα»! Το δεύτερο πιο ακριβό προϊόν αφορούσε το τελικό σκορ του ντέρμπι της περασμένης αγωνιστικής του Καμπιονάτο Γιουβέντους- Μίλαν (0-3), ενώ ως «δώρο» προσφέρονταν οι πληροφορίες για νίκη της Μπαρτσελόνα με περισσότερα από δύο γκολ διαφορά επί της Τενερίφη (5-0), για νίκη της Ρεάλ Μαδρίτης με περισσότερα από 1,5 γκολ τη Μαγιόρκα (2-0), για μη ήττα της Αθλέτικ Μπιλμπάο στη Μάλαγα (1-1), για νίκη της Λα Κορούνια επί της Οσασούνα (1-0), για νίκη της Εσπανιόλ επί της Σαραγόσα (2-1), για εκτός έδρας νίκη με τουλάχιστον ένα γκολ διαφοράς της Βαλένθια επί της Χερέθ (3-1), για νίκη της Χιχόν επί της Χετάφε (1-0), για αποφυγή της ήττας της Ιπσουιτς στο Λέστερ (1-1), για νίκη της Παλέρμο με ένα γκολ ή περισσότερο επί της Αταλάντα (1-0, στοίχημα κερδισμένο κατά το ήμισυ) και τέλος νίκη της Τζένοα με ένα ή περισσότερα γκολ επί της Κατάνια (2-0)!

Παράλληλα η ίδια εταιρεία διαφημίζει ως «επιτυχημένες» προβλέψεις των τελευταίων ημερών στα ματς Ιντερ- Σιένα 4-3 (στο 87΄ το σκορ ήταν 2-3), Βαγιαδολίδ-Ατλέτικο Μ. 0-4, Ντέρμπι Κάουντι - Σκάνθορπ 1-4, Τριεστίνα- Φροζινόνε 0-3, Γουέστ Μπρομ- Νότιγχαμ 1-3, Ουέλβα- Ατλέτικο Μ. 3-0,

Σαρλενιτάνα- Μπρέσια 1-3, Στόουκ- Φούλαμ 3-2! Αν και κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά- και δη να αποδείξει- ότι πρόκειται για «στημένα» ματς, οι (ποδοσφαιρικές και μη) Αρχές θα πρέπει να προβληματιστούν και να διερευνήσουν τη συγκεκριμένη «βιομηχανία» πληροφοριών και τις διασυνδέσεις που εμφανώς υπάρχουν με τον υπόκοσμο του ποδοσφαίρου που στήνει αγώνες.




ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου