Δύο χρόνια λειτουργίας έκλεισε τον Φεβρουάριο το τηλεοπτικό κανάλι του ΟΠΑΠ, ΟΠΑΠ TV, το οποίο έχει καταφέρει να κάνει ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία του σε όλο τον κόσμο του αθλητισμού και όχι μόνο, για την ποιότητα του προγράμματος που μεταδίδει, την άμεση ενημέρωση γύρω από τις κληρώσεις των τυχερών παιχνιδιών και την πληρότητα με την οποία καλύπτει το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ.
Η ΟΠΑΠ TV βγήκε για πρώτη φορά στον «αέρα» την Τρίτη 8 Φεβρουαρίου του 2011, με τη μετάδοση του προγράμματός της να γίνεται αποκλειστικά και μόνο μέσα στα πρακτορεία της ΟΠΑΠ Α.Ε. Ταυτόχρονα η εγκατάσταση της τεχνολογίας λήψης στα πρακτορεία της ΟΠΑΠ Α.Ε. δημιούργησε τη βάση για την έναρξη της ζωντανής μετάδοσης των RACES με live και εικονικές κυνοδρομίες.
Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του καναλιού ΟΠΑΠ TV βασίστηκε σε 4 πυλώνες. Ο πρώτος πυλώνας είναι η μετάδοση live περιεχομένου (αγώνες ποδοσφαίρου, κυνοδρομίες, κ.ά.), ο δεύτερος οι live μεταδόσεις των κληρώσεων της ΟΠΑΠ TV στα πρακτορεία για το σύνολο των παιχνιδιών, ο τρίτος αφορά στην πρωτογενή παραγωγή αθλητικού ζωντανού τηλεοπτικού περιεχομένου, με παραγωγές εντός και εκτός στούντιο και ο τέταρτος η προώθηση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ΟΠΑΠ Α.Ε. Παράλληλα, στόχος της ΟΠΑΠ ήταν και παραμένει η προώθηση των παιχνιδιών της και η αύξηση της επισκεψιμότητας στα πρακτορεία, που αποτελούν τον βασικό μοχλό της εμπορικής ανάπτυξης.
Η ΟΠΑΠ TV φιλοξενεί ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα καθημερινής 12ωρης διάρκειας, από τις 9 το πρωί ως τις 9 το βράδυ, το οποίο μεταδίδεται δορυφορικά και αποκλειστικά μέσω αποκωδικοποιητή στα πρακτορεία της εταιρείας, με περιεχόμενο κατά βάση αθλητικό (μετάδοση επιλεγμένων αγώνων, στιγμιότυπα αγώνων, συνεντεύξεις, περίεργα και αστεία κ.ά.), αλλά και τις πληροφορίες αναφορικά με όλα τα παιχνίδια της ΟΠΑΠ Α.Ε., έτσι ώστε οι παίκτες που προσέρχονται στα πρακτορεία να λαμβάνουν άμεση και όσο το δυνατόν έγκυρη ενημέρωση για όσα συμβαίνουν και έχουν άμεση σχέση με τα παιχνίδια της εταιρείας.
H γενικότερη φιλοσοφία έγκειται στη διαρκή παροχή ενός ισχυρού «όπλου» στον παίκτη, προτού επιλέξει ένα από τα παιχνίδια της ΟΠΑΠ για να επενδύσει τα χρήματά του. Παράλληλα, επιδιώκει να καταστήσει το πρακτορείο τόπο συνάντησης και συζήτησης των αθλητικών δρωμένων. Το πρόγραμμα της ΟΠΑΠ TV περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ανάλυση και ενημέρωση για το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ και το ΠΡΟΠΟ, στατιστικά για τα ΛΟΤΤΟ, ΤΖΟΚΕΡ, ΠΡΟΤΟ, ΣΟΥΠΕΡ 3, ΕΧΤΡΑ 5, πληροφορίες για τα Monitor Games, ρεπορτάζ, αποκλειστικές συνεντεύξεις των πρωταγωνιστών του αθλητισμού, στιγμιότυπα από το ελληνικό και τα ξένα πρωταθλήματα ποδοσφαίρου και μπάσκετ και προβολή του πολυεπίπεδου Κοινωνικού Έργου του Οργανισμού.
Το πρόγραμμα μεταδίδεται σε ζωντανή μετάδοση από τρία υπερσύγχρονα ψηφιακά στούντιο, ενώ η ΟΠΑΠ Α.Ε. έχει «εξοπλίσει» με τεχνολογία αιχμής την προσπάθεια αυτή, ώστε να ανταποκριθεί στις διαρκώς αυξανόμενες απαιτήσεις. Μεταξύ αυτών, περιλαμβάνονται τεχνολογία High Definition, υπηρεσίες post production και on-air graphics, και μία ευρύτερη αρχιτεκτονική tapeless video management, που επιτρέπει τη ζωντανή και μαγνητοσκοπημένη προβολή του περιεχομένου μέσω web TV, κινητών τηλεφώνων και νέων συνδεδεμένων τηλεοράσεων. Όσο για τις εκπομπές, αυτές πραγματοποιούνται με την επιμέλεια μιας μεγάλης ομάδας εξειδικευμένων στελεχών με εμπειρία στην παραγωγή, διαχείριση και διάχυση του τηλεοπτικού περιεχομένου.
ΠΗΓΗ
Η ΟΠΑΠ TV βγήκε για πρώτη φορά στον «αέρα» την Τρίτη 8 Φεβρουαρίου του 2011, με τη μετάδοση του προγράμματός της να γίνεται αποκλειστικά και μόνο μέσα στα πρακτορεία της ΟΠΑΠ Α.Ε. Ταυτόχρονα η εγκατάσταση της τεχνολογίας λήψης στα πρακτορεία της ΟΠΑΠ Α.Ε. δημιούργησε τη βάση για την έναρξη της ζωντανής μετάδοσης των RACES με live και εικονικές κυνοδρομίες.
Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του καναλιού ΟΠΑΠ TV βασίστηκε σε 4 πυλώνες. Ο πρώτος πυλώνας είναι η μετάδοση live περιεχομένου (αγώνες ποδοσφαίρου, κυνοδρομίες, κ.ά.), ο δεύτερος οι live μεταδόσεις των κληρώσεων της ΟΠΑΠ TV στα πρακτορεία για το σύνολο των παιχνιδιών, ο τρίτος αφορά στην πρωτογενή παραγωγή αθλητικού ζωντανού τηλεοπτικού περιεχομένου, με παραγωγές εντός και εκτός στούντιο και ο τέταρτος η προώθηση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ΟΠΑΠ Α.Ε. Παράλληλα, στόχος της ΟΠΑΠ ήταν και παραμένει η προώθηση των παιχνιδιών της και η αύξηση της επισκεψιμότητας στα πρακτορεία, που αποτελούν τον βασικό μοχλό της εμπορικής ανάπτυξης.
Η ΟΠΑΠ TV φιλοξενεί ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα καθημερινής 12ωρης διάρκειας, από τις 9 το πρωί ως τις 9 το βράδυ, το οποίο μεταδίδεται δορυφορικά και αποκλειστικά μέσω αποκωδικοποιητή στα πρακτορεία της εταιρείας, με περιεχόμενο κατά βάση αθλητικό (μετάδοση επιλεγμένων αγώνων, στιγμιότυπα αγώνων, συνεντεύξεις, περίεργα και αστεία κ.ά.), αλλά και τις πληροφορίες αναφορικά με όλα τα παιχνίδια της ΟΠΑΠ Α.Ε., έτσι ώστε οι παίκτες που προσέρχονται στα πρακτορεία να λαμβάνουν άμεση και όσο το δυνατόν έγκυρη ενημέρωση για όσα συμβαίνουν και έχουν άμεση σχέση με τα παιχνίδια της εταιρείας.
H γενικότερη φιλοσοφία έγκειται στη διαρκή παροχή ενός ισχυρού «όπλου» στον παίκτη, προτού επιλέξει ένα από τα παιχνίδια της ΟΠΑΠ για να επενδύσει τα χρήματά του. Παράλληλα, επιδιώκει να καταστήσει το πρακτορείο τόπο συνάντησης και συζήτησης των αθλητικών δρωμένων. Το πρόγραμμα της ΟΠΑΠ TV περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ανάλυση και ενημέρωση για το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ και το ΠΡΟΠΟ, στατιστικά για τα ΛΟΤΤΟ, ΤΖΟΚΕΡ, ΠΡΟΤΟ, ΣΟΥΠΕΡ 3, ΕΧΤΡΑ 5, πληροφορίες για τα Monitor Games, ρεπορτάζ, αποκλειστικές συνεντεύξεις των πρωταγωνιστών του αθλητισμού, στιγμιότυπα από το ελληνικό και τα ξένα πρωταθλήματα ποδοσφαίρου και μπάσκετ και προβολή του πολυεπίπεδου Κοινωνικού Έργου του Οργανισμού.
Το πρόγραμμα μεταδίδεται σε ζωντανή μετάδοση από τρία υπερσύγχρονα ψηφιακά στούντιο, ενώ η ΟΠΑΠ Α.Ε. έχει «εξοπλίσει» με τεχνολογία αιχμής την προσπάθεια αυτή, ώστε να ανταποκριθεί στις διαρκώς αυξανόμενες απαιτήσεις. Μεταξύ αυτών, περιλαμβάνονται τεχνολογία High Definition, υπηρεσίες post production και on-air graphics, και μία ευρύτερη αρχιτεκτονική tapeless video management, που επιτρέπει τη ζωντανή και μαγνητοσκοπημένη προβολή του περιεχομένου μέσω web TV, κινητών τηλεφώνων και νέων συνδεδεμένων τηλεοράσεων. Όσο για τις εκπομπές, αυτές πραγματοποιούνται με την επιμέλεια μιας μεγάλης ομάδας εξειδικευμένων στελεχών με εμπειρία στην παραγωγή, διαχείριση και διάχυση του τηλεοπτικού περιεχομένου.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου