H μεγάλη επιστροφή του Ξυστού, είναι γεγονός. Πέρα από κάθε προσδοκία η ανταπόκριση του ελληνικού κοινού
Μεγάλη επιτυχία σημείωσε με το ξεκίνημά του το πρώτο από τα νέα παιχνίδια του ΟΠΑΠ για φέτος το Σκρατς, δηλαδή το ξυστό. Χωρίς διαφήμιση και ενώ έχει τοποθετηθεί σε 3.500 από τα 6.000 σημεία πώλησης που σύντομα θα βρίσκεται κατάφερε να πουλήσει 1.000.000 τεμάχια σε 6 ημέρες, προσφέροντας τη χαρά σε 260.000 τυχερούς που κατάφεραν να κερδίσουν.
Η δυναμική διαφημιστική καμπάνια ξεκινά από την Παρασκευή 9 Μαϊου με στόχο να πλημμυρήσει μετρό και λεωφορεία, έντυπες εκδόσεις και την τηλεόραση με χαρούμενους ανθρώπους που μεταμορφώνουν τη διάθεσή τους . Η επιτυχία της καμπάνιας μοιάζει προδιαγεγραμμένη αφού είναι βέβαιο ότι όλοι θα επιδιώξουν να αλλάξουν τη διάθεσή τους ελπίζοντας μάλιστα σε πιθανά κέρδη.
"Οι πωλήσεις αυτές ξεπερνούν κατά πολύ τις προσδοκίες μας και δημιουργούν ιδιαίτερα θετικές προοπτικές με δεδομένο ότι σύντομα θα προστεθούν επιπλέον 2.500 νέα σημεία πώλησης", ανέφερε ο κ. Petr Matejovsky, CMO, της Ελληνικά Λαχεία Α.Ε.
Το Σκρατς είναι το προϊόν της συνεργασίας των κορυφαίων στον κλάδο τους εταίρων: της ΟΠΑΠ Α.Ε., της Scientific Games InternationaI και της Intralot, και δημιουργήθηκε για να απαντήσει στις σημερινές ανάγκες των παικτών, για ένα νέο, απλό και διασκεδαστικό παιχνίδι με συχνά κέρδη, αφού 1 στους 4 κερδίζει.
Το Σκρατς ανήκει στην 2η πιο επιτυχημένη κατηγορία τυχερών παιχνιδιών παγκοσμίως και η Ελληνικά Λαχεία επενδύει σημαντικά στην υποστήριξή του, γιατί θα αποτελέσει έναν από τους κύριους πυλώνες ανάπτυξης της εταιρείας, καθώς και όλων των συνεργατών μας στο δίκτυο διανομής. Η Ελληνικά Λαχεία αξιοποιεί την υπεροχή και εξειδίκευση των τριών εταίρων, της SGI στα συστήματα ασφάλειας και εκτύπωσης, της Ιntralot στη διαχείριση δεδομένων και της ΟΠΑΠ Α.Ε. ως μιας από τις ισχυρότερες εταιρείες στην Ελλάδα, εφαρμόζοντας απόλυτα τις πρακτικές του υπεύθυνου παιχνιδιού.
Η τιμή του ξεκινάει από το 1 ευρώ ενώ διατίθενται δελτία του 1 των 2 των 3 και των 5 ευρώ, με κέρδη που φτάνουν μέχρι και 10.000€, 100.000€, 200.00€ και 500.000€, αντίστοιχα για κάθε έκδοση.
ΠΗΓΗ
Μεγάλη επιτυχία σημείωσε με το ξεκίνημά του το πρώτο από τα νέα παιχνίδια του ΟΠΑΠ για φέτος το Σκρατς, δηλαδή το ξυστό. Χωρίς διαφήμιση και ενώ έχει τοποθετηθεί σε 3.500 από τα 6.000 σημεία πώλησης που σύντομα θα βρίσκεται κατάφερε να πουλήσει 1.000.000 τεμάχια σε 6 ημέρες, προσφέροντας τη χαρά σε 260.000 τυχερούς που κατάφεραν να κερδίσουν.
Η δυναμική διαφημιστική καμπάνια ξεκινά από την Παρασκευή 9 Μαϊου με στόχο να πλημμυρήσει μετρό και λεωφορεία, έντυπες εκδόσεις και την τηλεόραση με χαρούμενους ανθρώπους που μεταμορφώνουν τη διάθεσή τους . Η επιτυχία της καμπάνιας μοιάζει προδιαγεγραμμένη αφού είναι βέβαιο ότι όλοι θα επιδιώξουν να αλλάξουν τη διάθεσή τους ελπίζοντας μάλιστα σε πιθανά κέρδη.
"Οι πωλήσεις αυτές ξεπερνούν κατά πολύ τις προσδοκίες μας και δημιουργούν ιδιαίτερα θετικές προοπτικές με δεδομένο ότι σύντομα θα προστεθούν επιπλέον 2.500 νέα σημεία πώλησης", ανέφερε ο κ. Petr Matejovsky, CMO, της Ελληνικά Λαχεία Α.Ε.
Το Σκρατς είναι το προϊόν της συνεργασίας των κορυφαίων στον κλάδο τους εταίρων: της ΟΠΑΠ Α.Ε., της Scientific Games InternationaI και της Intralot, και δημιουργήθηκε για να απαντήσει στις σημερινές ανάγκες των παικτών, για ένα νέο, απλό και διασκεδαστικό παιχνίδι με συχνά κέρδη, αφού 1 στους 4 κερδίζει.
Το Σκρατς ανήκει στην 2η πιο επιτυχημένη κατηγορία τυχερών παιχνιδιών παγκοσμίως και η Ελληνικά Λαχεία επενδύει σημαντικά στην υποστήριξή του, γιατί θα αποτελέσει έναν από τους κύριους πυλώνες ανάπτυξης της εταιρείας, καθώς και όλων των συνεργατών μας στο δίκτυο διανομής. Η Ελληνικά Λαχεία αξιοποιεί την υπεροχή και εξειδίκευση των τριών εταίρων, της SGI στα συστήματα ασφάλειας και εκτύπωσης, της Ιntralot στη διαχείριση δεδομένων και της ΟΠΑΠ Α.Ε. ως μιας από τις ισχυρότερες εταιρείες στην Ελλάδα, εφαρμόζοντας απόλυτα τις πρακτικές του υπεύθυνου παιχνιδιού.
Η τιμή του ξεκινάει από το 1 ευρώ ενώ διατίθενται δελτία του 1 των 2 των 3 και των 5 ευρώ, με κέρδη που φτάνουν μέχρι και 10.000€, 100.000€, 200.00€ και 500.000€, αντίστοιχα για κάθε έκδοση.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου