Σάββατο 11 Αυγούστου 2007

Χαλκ Χόγκαν: "Είμαι τυχερός που ζω"

Αυτό που όλοι υποψιάζονταν για την επαγγελματική πάλη, ότι δηλαδή είναι άρρηκτα δεμένη με το ντόπινγκ, ομολόγησε ανοιχτά ο διασημότερος εκπρόσωπος του είδους, Χαλκ Χόγκαν, χωρίς να εξαιρεί τον εαυτό του από τη χρήση απαγορευμένων ουσιών. Ο μεγαλύτερος θρύλος του κατς παραδέχθηκε ότι χρησιμοποιούσε απαγορευμένες ουσίες καθημερινά, επί 16 χρόνια.

Ο 54χρονος Αμερικανός, ο οποίος είχε κατακτήσει έξι φορές τον παγκόσμιο τίτλο στο κατς, ομολόγησε ότι είναι τυχερός που ζει ακόμη και δεν είχε την κατάληξη πολλών από τους αντιπάλους του, κατά τη δεκαετία του '80.

"Ευχαριστώ το Θεό που είμαι ζωντανός. Επί τουλάχιστον 16 χρόνια, από το 1975 μέχρι το 1991, έπαιρνα στεροειδή αναβολικά, σχεδόν σε καθημερινή βάση", υποστήριξε σε συνέντευξή του στη βρετανική εφημερίδα "The Sun", παρότι παλιότερα είχε αρνηθεί κάτι τέτοιο. Πρόσθεσε, μάλιστα, ότι το σώμα του είχε φουσκώσει υπερβολικά λόγω του ντόπινγκ: "Το πρόσωπό μου ήταν πρησμένο και τα μπράτσα μου είχαν αποκτήσει τόσο μεγάλο όγκο, που δεν μπορούσα ούτε να αγγίξω τον απέναντι ώμο με την παλάμη μου".

Ο Χόγκαν, που αποσύρθηκε από τα ρινγκ πριν από ένα χρόνο, είναι βέβαιος για τη μαζική εξάπλωση των απαγορευμένων ουσιών στο άθλημα - σόου που αντιπροσωπεύει. "Τα στεροειδή αποτελούν πραγματικό πρόβλημα στο κατς, αφού ήταν ανέκαθεν μέρος του παιχνιδιού. Δεν υπάρχει, όμως, κάποιο μυστήριο πίσω από το ποιοι τα παίρνουν και ποιοι όχι. Απλώς, πρέπει να ανοίξεις τα μάτια σου και τους βλέπεις. Όσοι ντοπάρονται, ξεχωρίζουν από ένα μίλι μακριά", δήλωσε, συμπληρώνοντας ότι "στη δική μου γενιά η χρήση αναβολικών αποτελούσε κανόνα για όλους, επειδή δεν γνωρίζαμε τις συνέπειες στην αληθινή τους έκταση. Ίσως είναι υποκριτικό να τα λέω όλα αυτά τώρα, αλλά τουλάχιστον είμαι ειλικρινής για τα λάθη που έκανα".

Ο πρώην πρωταθλητής, που πλέον έχει δικό του ριάλιτι σόου στις ΗΠΑ, κατέληξε υπογραμμίζοντας την ανάγκη να γίνουν πραγματικοί έλεγχοι ντόπινγκ από την "World Wrestling Entertainment", την σημαντικότερη διοργανώτρια αρχή της επαγγελματικής πάλης στη Βόρεια Αμερική: "Οι σημερινοί έλεγχοι είναι είτε ανύπαρκτοι, είτε αναποτελεσματικοί. Πρέπει κάτι να αλλάξει, ώστε να σταματήσουν επιτέλους οι θάνατοι των επαγγελματιών παλαιστών".



ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου