Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

Μπλάτερ:«Δεν είμαι ο διάβολος, είναι θύμα η FIFA»

Είναι 80 ετών, τα μισά από αυτά τα χρόνια τα πέρασε στην FIFA, 17 στην προεδρία της: «Υπάρχω ακόμα» λέει ο Γιόζεφ Μπλάτερ, που αύριο θα βρεθεί απέναντι στην επιτροπή δεοντολογίας για να εξηγήσει ότι δεν υπάρχει κόλαση. «Ισόβιος αποκλεισμός. Και ο Πλατίνι. Τι κάναμε; Πήραμε όλα τα χρήματα της FIFA και φύγαμε; Σκοτώσαμε κάποιον;».

Ο διάσημος Ελβετός παράγοντας μίλησε για όλα σε κοινή συνέντευξή του στην ιταλική αθλητική εφημερίδα Gazzetta dello sport, την ισπανική El Mundo Deportivo και την γαλλική Liberation. Σε ένα ξενοδοχείο στην Ζυρίχη, όχι πολύ μακριά από την έδρα της FIFA.

«Δεν είμαι ο διάβολος. Πιστεύω στο θεό και εάν ο θεός υπάρχει δεν μπορεί να υπάρχει η κόλαση. Αρα ούτε ο διάβολος» είπε ο Μπλάτερ που εξακολουθεί στο σακάκι του να φοράει ακόμα την καρφίτσα με το έμβλημα της παγκόσμιας ομοσπονδίας .

«Είμαι σοκαρισμένος που τιμωρήθηκα για 90 ημέρες χωρίς καν να ακουστώ. Τώρα θα πάω με τον δικηγόρο μου για να αμυνθώ, για αν υπερασπιστώ τον εαυτό μου. Στην Ελβετία δεν μπορείς να καταδικαστείς ισόβια χωρίς να μιλήσεις , είναι ενάντια στα δικαιώματα του ανθρώπου. Eγραψα σε όλες στις ομοσπονδίες, ότι ποτέ δεν πήρα ποτέ χρήματα και πάντα πλήρωσα τα χρέη μου. Σας διαβεβαιώνω ότι τα 2 εκατ. ευρώ του Πλατινί είναι νόμιμα. Aυτό που βιώνω είναι σαν την ιερά εξέταση. Στα τέλη του 1998 ο Μισέλ μου είπε: θα ήθελα να δουλέψω μαζί σου. Καλώς όρισες απάντησα. Εκείνος συνέχισε: Κοίτα είμαι λίγο ακριβός, ένα εκατ. ευρώ τον χρόνο. Θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε αποκρίθηκα. Μία έγκυρη προφορική σύμβαση, για να αναλάβει το σχέδιο GOAL, βοηθώντας τις φτωχές χώρες, που δεν ήταν στο διεθνές ημερολόγιο. Δούλεψε καλά. Μετά εκλέχθηκε στην FIFA και UEFA, προς έκπληξή μου γιατί η Ευρώπη δεν τον αγαπούσε. Tο πρώτο μέρος της πληρωμένης μπήκε στον προυπολογισμό, το δεύτερο όχι. Δεν είμαι όμως λογιστής,» πρόσθεσε ο Γιόζεφ Μπλάτερ.

«Δεν έχω παραιτηθεί. Η εντολή είναι διαφορετική. Για να σώσω την FIFA που έλεγαν ότι είναι μαφία και τώρα βλέπω ότι είναι θύμα. Εξακολουθώ να είμαι ακόμα πρόεδρος. Όλα ξεκίνησαν στα προκριματικά του αμερικάνικου Μουντιάλ. Η FIFA δεν μπορεί να αναγνωρίσει τα συμβόλαια με όλες τις συνομοσπονδίες. Υπάχρει ένας ιός Μπλάτερ που πρέπει να εξαλειφθεί. Αρχισε στην UEFA και επεκτάθηκε στους Βρετανούς. Ο πρωθυπουργός τους πήγε στην Ευρωπαική Ενωση και είπε ότι δεν μπορούσα να είμαι πρόεδρος της FIFA. Μία πολιτική κερδοσκοπία. Ο Πλατινί έπρεπε να είναι ο διάδοχός μου αλλά αυτό δεν συνέβη. Δέχθηκε επίθεση από τον ίδιο ιό. Το 1998 στην UEFA υπήρχε προβληματισμός και ήθελαν Μουντιάλ κάθε δύο χρόνια. Το τελευταίο διάστημα συναντήθηκαν στην Κύπρο για να μου επιτεθούν. Ο Πλατινί είναι ένας τίμιος άνθρωπος . Αλά δεν τον αποδέχεται όλη η Ευρώπη, πολλοί είναι μαζί μου και εναντίον του. Ο Ισπανός Βιγιάρ στάθηκε δίπλα μου,» τόνισε ο Ελβετός παράγοντας.



ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου