Το πρωτάθλημα ταχύτητας της Formula 1 αποτελεί ένα από τα πιο πολύπλοκα σπορ για στοιχηματισμό. Πρόκειται για ένα μηχανοκίνητο άθλημα στο οποίο κάθε μικρή λεπτομέρεια έχει τη δική της σημασία στην εξέλιξη του αγώνα, ενώ επιπλέον, κανένας αγώνας δεν μοιάζει με τους προηγούμενους. Τη μια βδομάδα ο αγώνας μπορεί να διεξάγεται στο Ντουμπάι με ζέστη 45 βαθμών Κελσίου και την επόμενη υπό την επίδραση κάποιου μουσώνα στη Μαλαισία, γεγονός που κάνει το άθλημα δύσκολο για τους συμμετέχοντες και τους παίκτες που στοιχηματίζουν σε αυτόν, αλλά ταυτόχρονα πολύ πιο συναρπαστικό και ενδιαφέρον.
Κανόνες
Δυστυχώς το συγκεκριμένο άθλημα έχει πάρα πολλούς κανόνες και ως εκ τούτου δεν μπορούμε να επεκταθούμε πέραν των βασικών. Υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες και προδιαγραφές που από το μέγιστο επιτρεπόμενο μέγεθος της μπροστινής πτέρυγας, έως το πόσες δοκιμές έχει τη δυνατότητα να κάνει μια ομάδα πριν την έναρξη του αγώνα.. Για περισσότερες πληροφορίες αναζητήστε την επίσημη ιστοσελίδα του αθλήματος.
Επιλογές στοιχήματος
Το συγκεκριμένο άθλημα έχει αρκετές επιλογές πονταρίσματος για τους παίκτες, αν και οι περισσότερες αφορούν την κατηγορία πρόγνωσης του νικητή. Μπορείτε να στοιχηματίσετε λοιπόν ποιος θα είναι ο νικητής ενός αγώνα, αν κάποιος αθλητής θα είναι μέσα στην πρώτη οκτάδα ή σε κάποια πιο ενδιαφέροντα γεγονότα. Έτσι έχουμε και λέμε:
- Νικητής αγώνα: Προβλέπουμε ποιος οδηγός θα κερδίσει τον αγώνα
- Τερματισμός Podium: Προβλέπουμε αν ένας οδηγός θα είναι μέσα στην πρώτη τριάδα των νικητών
- Τερματισμός πόντων: Προβλέπουμε αν ένας οδηγός θα τερματίσει μέσα στους 8 πρώτους που βαθμολογούνται
- Ταχύτατος γύρος: Προβλέπουμε ποιος οδηγός θα πραγματοποιήσει τον ταχύτερο γύρο της κούρσας, χωρίς απαραίτητα να είναι και ο νικητής του αγώνα
- Αυτοκίνητο ασφαλείας: Προβλέπουμε αν θα κάνει την εμφάνισή του κάποια στιγμή στον αγώνα το αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο εμφανίζεται σε πολύ άσχημες καιρικές συνθήκες ή όταν έχουμε κάποια σύγκρουση οχημάτων.
- Αριθμός οδηγών που θα τερματίσουν: Προβλέπουμε πόσοι οδηγοί θα τερματίσουν στον συγκεκριμένο αγώνα. Όσο πιο υγρός είναι ο καιρός, τόσο περισσότεροι οδηγοί τελικά εγκαταλείπουν.
- Διαφορά νίκης: Προβλέπουμε τη διαφορά του πρώτου οδηγού από τον δεύτερο σε δευτερόλεπτα. Έτσι όταν βλέπουμε να γίνεται μια αμφίρροπη κούρσα ή όταν περιμένουμε μεγάλη διαφορά του πρώτου από τον δεύτερο, ίσως αξίζει να χρησιμοποιήσουμε το συγκεκριμένο στοίχημα.
Η αλλαγή κανονισμών του 2010
Πρέπει να δώσετε λίγη προσοχή στην αλλαγή του κανονισμού για το νικητή που πραγματοποιήθηκε το 2010, στην περίπτωση που θέλετε να στοιχηματίσετε στον πρωταθλητή της σεζόν. Πιο συγκεκριμένα, από την πρώτη διοργάνωση που πραγματοποιήθηκε το πρωτάθλημα απονέμονταν στον οδηγό που συγκέντρωνε τους περισσότερους βαθμούς στη διάρκεια της σεζόν. Ωστόσο πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει και πρωταθλητής αναδεικνύεται εκείνος με τις περισσότερες νίκες και μόνο στην περίπτωση που 2 ή περισσότεροι οδηγοί έχουν τον ίδιο αριθμό νικών, λαμβάνονται υπόψη οι βαθμοί.
ΠΗΓΗ
Κανόνες
Δυστυχώς το συγκεκριμένο άθλημα έχει πάρα πολλούς κανόνες και ως εκ τούτου δεν μπορούμε να επεκταθούμε πέραν των βασικών. Υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες και προδιαγραφές που από το μέγιστο επιτρεπόμενο μέγεθος της μπροστινής πτέρυγας, έως το πόσες δοκιμές έχει τη δυνατότητα να κάνει μια ομάδα πριν την έναρξη του αγώνα.. Για περισσότερες πληροφορίες αναζητήστε την επίσημη ιστοσελίδα του αθλήματος.
Επιλογές στοιχήματος
Το συγκεκριμένο άθλημα έχει αρκετές επιλογές πονταρίσματος για τους παίκτες, αν και οι περισσότερες αφορούν την κατηγορία πρόγνωσης του νικητή. Μπορείτε να στοιχηματίσετε λοιπόν ποιος θα είναι ο νικητής ενός αγώνα, αν κάποιος αθλητής θα είναι μέσα στην πρώτη οκτάδα ή σε κάποια πιο ενδιαφέροντα γεγονότα. Έτσι έχουμε και λέμε:
- Νικητής αγώνα: Προβλέπουμε ποιος οδηγός θα κερδίσει τον αγώνα
- Τερματισμός Podium: Προβλέπουμε αν ένας οδηγός θα είναι μέσα στην πρώτη τριάδα των νικητών
- Τερματισμός πόντων: Προβλέπουμε αν ένας οδηγός θα τερματίσει μέσα στους 8 πρώτους που βαθμολογούνται
- Ταχύτατος γύρος: Προβλέπουμε ποιος οδηγός θα πραγματοποιήσει τον ταχύτερο γύρο της κούρσας, χωρίς απαραίτητα να είναι και ο νικητής του αγώνα
- Αυτοκίνητο ασφαλείας: Προβλέπουμε αν θα κάνει την εμφάνισή του κάποια στιγμή στον αγώνα το αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο εμφανίζεται σε πολύ άσχημες καιρικές συνθήκες ή όταν έχουμε κάποια σύγκρουση οχημάτων.
- Αριθμός οδηγών που θα τερματίσουν: Προβλέπουμε πόσοι οδηγοί θα τερματίσουν στον συγκεκριμένο αγώνα. Όσο πιο υγρός είναι ο καιρός, τόσο περισσότεροι οδηγοί τελικά εγκαταλείπουν.
- Διαφορά νίκης: Προβλέπουμε τη διαφορά του πρώτου οδηγού από τον δεύτερο σε δευτερόλεπτα. Έτσι όταν βλέπουμε να γίνεται μια αμφίρροπη κούρσα ή όταν περιμένουμε μεγάλη διαφορά του πρώτου από τον δεύτερο, ίσως αξίζει να χρησιμοποιήσουμε το συγκεκριμένο στοίχημα.
Η αλλαγή κανονισμών του 2010
Πρέπει να δώσετε λίγη προσοχή στην αλλαγή του κανονισμού για το νικητή που πραγματοποιήθηκε το 2010, στην περίπτωση που θέλετε να στοιχηματίσετε στον πρωταθλητή της σεζόν. Πιο συγκεκριμένα, από την πρώτη διοργάνωση που πραγματοποιήθηκε το πρωτάθλημα απονέμονταν στον οδηγό που συγκέντρωνε τους περισσότερους βαθμούς στη διάρκεια της σεζόν. Ωστόσο πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει και πρωταθλητής αναδεικνύεται εκείνος με τις περισσότερες νίκες και μόνο στην περίπτωση που 2 ή περισσότεροι οδηγοί έχουν τον ίδιο αριθμό νικών, λαμβάνονται υπόψη οι βαθμοί.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου