Στο Νησί ποντάρουν στα πάντα. Από το πότε θα βγει η πρώτη κίτρινη κάρτα σε έναν αγώνα ποδοσφαίρου, μέχρι το πόσοι παίκτες θα εμφανιστούν με γυαλιά ηλίου σε ένα παιχνίδι κρίκετ. Και από το πότε θα έχει εκλογές και πάλι το Βέλγιο, μέχρι το με ποιο χέρι θα κρατούσε το μωρό της η Κέιτ Μίντλετον. Και μιας και ο τζόγος είναι στην κουλτούρα των Βρετανών, φανταστείτε τι γίνεται όταν μιλάμε για πραγματικό τζόγο. Ξέρετε, αυτόν πάνω σε πράσινη τσόχα. Διαδικτυακή ή κανονική.
Στην Αγγλία, έρευνες έδειξαν πως το 5% όσων έχουν iPhone χρησιμοποιούν εφαρμογές που σχετίζονται με στοίχημα. Πάσης φύσεως. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο εταιρεία που έχει προκύψει μέσα από ερευνητικά εργαστήρια του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ, κινείται στην κατεύθυνση περιορισμού της τάσης για στοιχηματισμό.
Ένα πρόγραμμα συλλέγει πληροφορίες για την ώρα που ο κάθε χρήστης εισέρχεται στην εφαρμογή, για τα ποσά που στοιχηματίζει και για τη συχνότητα με την οποία τζογάρει. Στη συνέχεια, τα δεδομένα αυτά αναλύονται και ο αλγόριθμος βγάζει το πόρισμα. Εθισμένος ή όχι. Σε περίπτωση που ο χρήστης πλησιάζει στο επίπεδο εθισμού, η εταιρεία ενημερώνει τους εργοδότες της, οι οποίοι είναι τα μεγάλα ψάρια, οι μεγάλες στοιχηματικές, για την πορεία του πελάτη τους.
Θα σκεφτείτε, μα γιατί κάποιος να κόψει έναν εθισμένο από το να ποντάρει; Η απάντηση είναι το ίδιο απλή με την απορία σας, Γιατί, με μαθηματική ακρίβεια, κάποιος θα φαλιρίσει σύντομα. Κάτι που σημαίνει πως δεν θα μπορεί να είναι πελάτης στις στοιχηματικές εταιρείες. Κάτι που σημαίνει απώλεια εσόδων. Πρακτικά, οι στοιχηματικές εταιρείες φροντίζουν για την υγεία των πελατών τους. Όχι για τη... φουκαριάρα τη μάνα τους, αλλά για δικό τους όφελος.
ΠΗΓΗ
Στην Αγγλία, έρευνες έδειξαν πως το 5% όσων έχουν iPhone χρησιμοποιούν εφαρμογές που σχετίζονται με στοίχημα. Πάσης φύσεως. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο εταιρεία που έχει προκύψει μέσα από ερευνητικά εργαστήρια του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ, κινείται στην κατεύθυνση περιορισμού της τάσης για στοιχηματισμό.
Ένα πρόγραμμα συλλέγει πληροφορίες για την ώρα που ο κάθε χρήστης εισέρχεται στην εφαρμογή, για τα ποσά που στοιχηματίζει και για τη συχνότητα με την οποία τζογάρει. Στη συνέχεια, τα δεδομένα αυτά αναλύονται και ο αλγόριθμος βγάζει το πόρισμα. Εθισμένος ή όχι. Σε περίπτωση που ο χρήστης πλησιάζει στο επίπεδο εθισμού, η εταιρεία ενημερώνει τους εργοδότες της, οι οποίοι είναι τα μεγάλα ψάρια, οι μεγάλες στοιχηματικές, για την πορεία του πελάτη τους.
Θα σκεφτείτε, μα γιατί κάποιος να κόψει έναν εθισμένο από το να ποντάρει; Η απάντηση είναι το ίδιο απλή με την απορία σας, Γιατί, με μαθηματική ακρίβεια, κάποιος θα φαλιρίσει σύντομα. Κάτι που σημαίνει πως δεν θα μπορεί να είναι πελάτης στις στοιχηματικές εταιρείες. Κάτι που σημαίνει απώλεια εσόδων. Πρακτικά, οι στοιχηματικές εταιρείες φροντίζουν για την υγεία των πελατών τους. Όχι για τη... φουκαριάρα τη μάνα τους, αλλά για δικό τους όφελος.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου