Στις πρώτες σημαντικές αποφάσεις προχώρησε το νέο management και οι νέοι ιδιοκτήτες ανατρέποντας τις προηγούμενες
Η ισραηλινών συμφερόντων Playtech και η εξειδικευμένη εταιρία λογισμικού Οpenbet είναι οι συνεργάτες που επέλεξε ΟΠΑΠ για να δραστηριοποιηθεί στον οn line στοιχηματισμό.
Σύμφωνα με πληροφορίες η επιλογή έγινε στο διοικητικό συμβούλιο του ΟΠΑΠ την περασμένη Πέμπτη και είναι η πρώτη σημαντική απόφαση στρατηγικής που έλαβε το νέο management και οι νέοι βασικοί μέτοχοι του Οργανισμού.
Έχει ενδιαφέρον ότι οι Τσέχοι ανέτρεψαν την απόφαση της διοίκησης Λουρόπουλου και τη σχετική διαγωνιστική διαδικασία που είχε οδηγήσει στην επιλογή της G2, θυγατρικής της Lottomatica, ως εταίρου για τη δραστηριοποίηση του ΟΠΑΠ στην αγορά του διαδικτύου. Οι νέοι μέτοχοι του ΟΠΑΠ και το νέο management έκριναν ότι επί διοικήσεως Λουρόπουλου η στρατηγική του ΟΠΑΠ ήταν επιλογή συνεταίρου για το διαδίκτυο, ενώ τώρα η επιλογή των νέων μετόχων είναι συνεργασία με εξειδικευμένους συνεργάτες οι οποίοι θα προσφέρουν σε ανταγωνιστικές τιμές υπηρεσίες, χωρίς να συμμετέχουν επιχειρηματικά στο εγχείρημα. Στο πλαίσιο αυτό οι Τσέχοι δεν δίστασαν να ακυρώσουν τη συνεργασία με την G2, εταιρία της Lottomatica με την οποία συνεργάζονται στον ΟΠΑΠ και η οποία επιπλέον εκπροσωπείται και στο ΔΣ του Οργανισμού.
Η απόφαση αυτή είναι ενδεικτική των αυστηρών ιδιωτικοοικονομικών κριτηρίων με τα οποία διαχειρίζονται οι Τσέχοι τον ΟΠΑΠ και πιθανόν είναι αποκαλυπτική για τον τρόπο με τον οποίο χειρίζονται τις διαφωνίες-συγκρούσεις που έχουν για τα λαχεία, τον τεχνολογικό πάροχο κλπ. Στο μεταξύ συνεχίζεται η αξιολόγηση και η ριζική εσωτερική αναδιάρθρωση του προσωπικού στον ΟΠΑΠ όπου όπως λέγεται στους διαδρόμους του Οργανισμού, «στο τέλος, ούτε οι κλητήρες δεν θα μείνουν στις θέσεις τους».
Σε κάθε περίπτωση είναι λογικό οι Τσέχοι να επιδιώκουν τον πλήρη έλεγχο του ΟΠΑΠ καθώς μπροστά τους έχουν να πάρουν κρίσιμες αποφάσεις. Συγκεκριμένα, το νέο management θα πρέπει:
-Ως τις 5 Μαρτίου να κυκλοφορήσει στην αγορά το Ξυστό – ή όπως θα λέγεται – λαχείο.
-Να παραλάβει σε ενάμιση μήνα το νέο σύστημα του Οργανισμού από την INTRALOT.
-Να αποκτήσει ο ΟΠΑΠ παρουσία στην αγορά του διαδικτύου πριν την έναρξη του μουντιάλ.
-Να αρχίσει η εμπορική εκμετάλλευση των VLTs καθώς ο Οργανισμός έχει πληρώσει 560 εκατ. ευρώ για την άδεια, μεγάλο μέρος των οποίων το δανείστηκε και σήμερα πληρώνει τόκους.
ΠΗΓΗ
Η ισραηλινών συμφερόντων Playtech και η εξειδικευμένη εταιρία λογισμικού Οpenbet είναι οι συνεργάτες που επέλεξε ΟΠΑΠ για να δραστηριοποιηθεί στον οn line στοιχηματισμό.
Σύμφωνα με πληροφορίες η επιλογή έγινε στο διοικητικό συμβούλιο του ΟΠΑΠ την περασμένη Πέμπτη και είναι η πρώτη σημαντική απόφαση στρατηγικής που έλαβε το νέο management και οι νέοι βασικοί μέτοχοι του Οργανισμού.
Έχει ενδιαφέρον ότι οι Τσέχοι ανέτρεψαν την απόφαση της διοίκησης Λουρόπουλου και τη σχετική διαγωνιστική διαδικασία που είχε οδηγήσει στην επιλογή της G2, θυγατρικής της Lottomatica, ως εταίρου για τη δραστηριοποίηση του ΟΠΑΠ στην αγορά του διαδικτύου. Οι νέοι μέτοχοι του ΟΠΑΠ και το νέο management έκριναν ότι επί διοικήσεως Λουρόπουλου η στρατηγική του ΟΠΑΠ ήταν επιλογή συνεταίρου για το διαδίκτυο, ενώ τώρα η επιλογή των νέων μετόχων είναι συνεργασία με εξειδικευμένους συνεργάτες οι οποίοι θα προσφέρουν σε ανταγωνιστικές τιμές υπηρεσίες, χωρίς να συμμετέχουν επιχειρηματικά στο εγχείρημα. Στο πλαίσιο αυτό οι Τσέχοι δεν δίστασαν να ακυρώσουν τη συνεργασία με την G2, εταιρία της Lottomatica με την οποία συνεργάζονται στον ΟΠΑΠ και η οποία επιπλέον εκπροσωπείται και στο ΔΣ του Οργανισμού.
Η απόφαση αυτή είναι ενδεικτική των αυστηρών ιδιωτικοοικονομικών κριτηρίων με τα οποία διαχειρίζονται οι Τσέχοι τον ΟΠΑΠ και πιθανόν είναι αποκαλυπτική για τον τρόπο με τον οποίο χειρίζονται τις διαφωνίες-συγκρούσεις που έχουν για τα λαχεία, τον τεχνολογικό πάροχο κλπ. Στο μεταξύ συνεχίζεται η αξιολόγηση και η ριζική εσωτερική αναδιάρθρωση του προσωπικού στον ΟΠΑΠ όπου όπως λέγεται στους διαδρόμους του Οργανισμού, «στο τέλος, ούτε οι κλητήρες δεν θα μείνουν στις θέσεις τους».
Σε κάθε περίπτωση είναι λογικό οι Τσέχοι να επιδιώκουν τον πλήρη έλεγχο του ΟΠΑΠ καθώς μπροστά τους έχουν να πάρουν κρίσιμες αποφάσεις. Συγκεκριμένα, το νέο management θα πρέπει:
-Ως τις 5 Μαρτίου να κυκλοφορήσει στην αγορά το Ξυστό – ή όπως θα λέγεται – λαχείο.
-Να παραλάβει σε ενάμιση μήνα το νέο σύστημα του Οργανισμού από την INTRALOT.
-Να αποκτήσει ο ΟΠΑΠ παρουσία στην αγορά του διαδικτύου πριν την έναρξη του μουντιάλ.
-Να αρχίσει η εμπορική εκμετάλλευση των VLTs καθώς ο Οργανισμός έχει πληρώσει 560 εκατ. ευρώ για την άδεια, μεγάλο μέρος των οποίων το δανείστηκε και σήμερα πληρώνει τόκους.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου