Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Ο Χρυσός Μέσι έγραψε ιστορία

O Λιονέλ Μέσι έγινε ο πρώτος παίκτης στην ιστορία του ποδοσφαίρου που έχει καταφέρει να να κερδίσει τέσσερις φορές, και μάλιστα συνεχόμενες, την Χρυσή μπάλα .

Σε μια λαμπερή βραδιά, στη Ζυρίχη, ο Λιονέλ Μέσι βραβεύτηκε από την FIFA με την κορυφαία ποδοσφαιρική διάκριση και, παραλαμβάνοντας το βραβείο του από τον Φάμπιο Καναβάρο, δήλωσε συγκινημένος:

“Για να πω την αλήθεια είναι απίστευτο που πήρα για τέταρτή φορά την Χρυσή Μπάλα. Είμαι πολύ περήφανος. Ήταν μεγάλη τιμή για μένα να είμαι υποψήφιος μαζί με τον Ινιέστα. Ευχαριστώ όλους του συμπαίκτες μου στην Μπαρτσελόνα και στην Εθνική. Είμαι αγχωμένος να πω την αλήθεια. Ευχαριστώ την σύζυγο μου και τον γιο μου. Αυτό είναι το πιο σημαντικό πράγμα που μου έχει δώσει ο Θεός και τον ευχαριστώ".

Ο Αργεντινός κέρδισε το 41,6% των ψήφων , ακολουθούμενος από τον Kριστιάνο Ρονάλντο με 23,6% και τον Ινιέστα με 10,9% .

Τα 91 γκολ που πέτυχε στη διάρκεια του 2012, συν τη σταδιακή κατάκτηση όλων των τίτλων με την Μπαρτσελόνα, δείχνουν το μεγαλείο του αναμφισβήτητα κορυφαίου ποδοσφαιριστή της εποχής μας.

Με αυτό το βραβείο ο Μέσι αφήνει πίσω του κορυφαίους ποδοσφαιριστές που το είχαν κερδίσει τρεις φορές, όπως ο Γιόχαν Κρόιφ, ο Μάρκο φαν Μπάστεν και ο Μισέλ Πλατινί.




ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου