Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

Επιστολή Πλατινί στις Ποδοσφαιρικές Ομοσπονδίες της Ευρώπης

Ο πρόεδρος της UEFA, Μισέλ Πλατινί, τοποθετήθηκε με επιστολή του προς τις Ποδοσφαιρικές Ομοσπονδίες της Ευρώπης για το θέμα που ανέκυψε και στο οποίο φέρεται να έχει εμπλοκή στα σκάνδαλα της FIFA.

Στον Πλατινί αποδίδεται η πράξη της δωροδοκίας από τον Σεπ Μπλάτερ, προκειμένου να αποσύρει την υποψηφιότητά του στις εκλογές της FIFA το 2011.

Με την επιστολή του ο Γάλλος αξιωματούχος δίνει τη δική του εκδοχή των γεγονότων, ενώ κάνει λόγο για προσπάθεια καταστροφής της εικόνας και της φήμης του και υπογραμμίζει ότι θα βοηθήσει στη διαλεύκανση της υπόθεσης.


Η επιστολή του Πλατινί:

«Κυρίες, κύριοι,

Είμαι σίγουρος ότι έχετε λάβει υπόψη τα γεγονότα που έλαβαν χώρα την περασμένη Παρασκευή στην Ζυρίχη. Έχω λάβει γνώση σε ότι αφορά αυτή την υπόθεση ότι υπάρχει φημολογία σχετικά με αυτά τα γεγονότα που με αφορά προσωπικά. Όπως καταλαβαίνετε, σίγουρα, αρχικά δεν κατηγορούμαι για οποιαδήποτε κατακριτέα πράξη και από την άλλη από θέμα σεβασμού θα αποφύγω να κάνω λεπτομερείς σχετικές δηλώσεις με τις διαδικασίες να βρίσκονται εν εξελίξει.

Παρ’ όλα αυτά για λόγους διαφάνειας, σκοπεύω να σας ενημερώσω για τις παρακάτω σημαντικές πτυχές του θέματος. Οφείλω να διευκρινίσω ότι κατά την χρονική περίοδο από το 1998 ως το 2002 ήμουν υπάλληλος της FIFA για να εργαστώ πάνω σε θέματα ευρείας κλίμακας σχετικά με το ποδόσφαιρο.

Επρόκειτο για μία εργασία πλήρους απασχόλησης και τα καθήκοντά μου ήταν γνωστά σε όλους. Η αμοιβή μου είχε γίνει γνωστή εκείνη την περίοδο και μετά τις αρχικές πληρωμές που είχαν γίνει, το τελικό ποσό των 2 εκατομμυρίων ελβετικών φράγκων είχε πληρωθεί τον Φεβρουάριο του 2011. Προσωπικά δήλωσα όλα αυτά τα έσοδα στις αρχές, σεβόμενος τον ελβετικό νόμο.

Οι ελβετικές αρχές με ρώτησαν σχετικά με αυτό το θέμα την περασμένη Παρασκευή, όχι όπως θα γινόταν σε κάποιον που κατηγορείται για κάτι, αλλά απλώς όπως θα γινόταν με ένα πρόσωπο που κλήθηκε να δώσει διευκρινίσεις.

Επιπροσθέτως, σήμερα απευθύνθηκα γραπτώς στην Επιτροπή Ηθικής της FIFA για να τους ζητήσω ακρόαση αν είναι αυτό αναγκαίο, ώστε να τους προσφέρω όλες τις συμπληρωματικές πληροφορίες, που θα ήταν αναγκαίες για να διαφωτιστεί επιπλέον αυτή η υπόθεση.

Είμαι πεπεισμένος ότι αυτά τα γεγονότα έχουν ως σκοπό να βλάψουν με σκοπό την εικόνα και την φήμη μου και κατά συνέπεια την UEFA, την οργάνωση στην οποία έχω την τιμή να είμαι ο πρόεδρος, και για αυτός τους λόγους επιθυμώ να χρησιμοποιήσω όλη μου την ενέργεια για να σιγουρέψω ότι όλα τα προβλήματα και οι παραβλέψεις θα διαφωτιστούν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα».



ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου