Το Wimbledon είναι ένα από τα πιο διασημότερα και τα παλαιότερα αθλητικά τουρνουά στον κόσμο. Διοργανώνεται στο All England Club του Λονδίνου από το 1877.
Οι παραδόσεις του Wimbledon περιλαμβάνουν έναν αυστηρό κώδικα ντυσίματος για τους αθλητές, διατροφή με φράουλες και κρέμα γάλακτος από τους θεατές, και τη βασιλική αιγίδα.
Ένα από τα λιγότερο γνωστά χαρακτηριστικά του “Πρωταθλητή”, όπως αποκαλείται το Wimbledon, είναι ότι πρόκειται για ένα αριστούργημα του μάρκετινγκ. Είναι ένα τουρνουά που καταφέρνει να διατηρήσει την αίσθηση ενός αγγλικού πάρτι στον κήπο, ενώ εξακολουθεί να αποφέρει έσοδα εκατομμυρίων λιρών από τηλεοπτικές εκπομπές και χορηγίες, σύμφωνα με τον εμπορικό διευθυντή του All England Club.
Ο ίδιος, εξήγησε, ότι η διαφήμιση στο Wimbledon είναι μία μεγάλη υπόθεση. Έρευνα που διενεργήθηκε από την IBM, την Rolex και από την ίδια την λέσχη All England, έδειξε ότι η διαφήμιση μιας μάρκας εκεί δεν είναι απλή υπόθεση. Ακριβώς λόγω της απουσίας των πινακίδων, τα εμπορικά σήματα που εμφανίζονται κατά τα πρότυπα της διαφήμισης του 21ου αιώνα, ξεχωρίζουν. Όταν Ralph Lauren κέρδισε τη σύμβαση για να ντύσει τους επόπτες και τους διαιτητές με κρεμ πουλόβερ και παντελόνι και μπλε μπλέιζερ πριν από μερικά χρόνια, επιβραβεύθηκε για αυτή τη ρετρό εμφάνιση, που θυμίζει The Great Gatsby.
Στο Wimbledon, που ξεκινάει την επόμενη εβδομάδα, δεν θα υπάρχει διαφήμιση για την Emirates, την Kia, την Hertz Rent a Car και την BNP Paribas. Σε πλήρης αντίθεση με όλες τις άλλες εκδηλώσεις Grand Slam και μάλιστα για κάθε μεγάλο αθλητικό γεγονός, στο Wimbledon δεν υπάρχουν πινακίδες. Στο Centre Court, η διαφήμιση περιορίζεται στα προϊόντα που χρησιμοποιούνται μόνο μέσα στο γήπεδο. Η Rolex βοηθά στην μέτρηση του χρόνου καθόλη τη διάρκεια του αγώνα, η IBM παρακολουθεί τις ταχύτητες παροχής υπηρεσιών (και πίσω από τις σκηνές, όλα τα δεδομένα σχετικά με τις προσεγγίσεις και τα λάθη) και το Evian είναι το εμφιαλωμένο νερό που πίνεται από τους παίκτες. Η διαφήμιση αυτή δεν είναι προνόμιο του καθενός. Είναι περισσότερο σαν την υπογραφή ενός διάσημου καλλιτέχνη για έναν πίνακα ζωγραφικής.
Η χωρητικότητα του γηπέδου στο Wimbledon είναι 15.000 ατόμων. Η συντριπτική πλειοψηφία των θεατών κλείνουν τα εισιτήρια τους μέσω ενός συστήματος ψηφοφορίας ή μέσω της συμμετοχής τους σε συλλόγους σε όλη τη Βρετανία. Στο Centre Court τις περισσότερες ημέρες σχεδόν κάθε κάθισμα είναι κατειλημμένο όταν το παιχνίδι ξεκινά στη 13:00. Οι θεατές, έχοντας κερδίσει τις θέσεις τους μέσα από μια ανοιχτή ψηφοφορία, νιώθουν να κατέχουν κάτι σαν...θησαυρό.
Οι τεράστιες αποδοχές του Wimbledon από την πώληση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων έχουν συμβάλλει στην ανακαίνιση του γηπέδου τις τελευταίες δύο δεκαετίες. Πριν από πέντε χρόνια, ο σύλλογος έφτιαξε στέγη για το Centre Court, η οποία κόστισε περισσότερο από 100 εκατομμύρια δολάρια κάνοντάς το να φαίνεται σαν ένα κλειστό γήπεδο.
ΠΗΓΗ
Οι παραδόσεις του Wimbledon περιλαμβάνουν έναν αυστηρό κώδικα ντυσίματος για τους αθλητές, διατροφή με φράουλες και κρέμα γάλακτος από τους θεατές, και τη βασιλική αιγίδα.
Ένα από τα λιγότερο γνωστά χαρακτηριστικά του “Πρωταθλητή”, όπως αποκαλείται το Wimbledon, είναι ότι πρόκειται για ένα αριστούργημα του μάρκετινγκ. Είναι ένα τουρνουά που καταφέρνει να διατηρήσει την αίσθηση ενός αγγλικού πάρτι στον κήπο, ενώ εξακολουθεί να αποφέρει έσοδα εκατομμυρίων λιρών από τηλεοπτικές εκπομπές και χορηγίες, σύμφωνα με τον εμπορικό διευθυντή του All England Club.
Ο ίδιος, εξήγησε, ότι η διαφήμιση στο Wimbledon είναι μία μεγάλη υπόθεση. Έρευνα που διενεργήθηκε από την IBM, την Rolex και από την ίδια την λέσχη All England, έδειξε ότι η διαφήμιση μιας μάρκας εκεί δεν είναι απλή υπόθεση. Ακριβώς λόγω της απουσίας των πινακίδων, τα εμπορικά σήματα που εμφανίζονται κατά τα πρότυπα της διαφήμισης του 21ου αιώνα, ξεχωρίζουν. Όταν Ralph Lauren κέρδισε τη σύμβαση για να ντύσει τους επόπτες και τους διαιτητές με κρεμ πουλόβερ και παντελόνι και μπλε μπλέιζερ πριν από μερικά χρόνια, επιβραβεύθηκε για αυτή τη ρετρό εμφάνιση, που θυμίζει The Great Gatsby.
Στο Wimbledon, που ξεκινάει την επόμενη εβδομάδα, δεν θα υπάρχει διαφήμιση για την Emirates, την Kia, την Hertz Rent a Car και την BNP Paribas. Σε πλήρης αντίθεση με όλες τις άλλες εκδηλώσεις Grand Slam και μάλιστα για κάθε μεγάλο αθλητικό γεγονός, στο Wimbledon δεν υπάρχουν πινακίδες. Στο Centre Court, η διαφήμιση περιορίζεται στα προϊόντα που χρησιμοποιούνται μόνο μέσα στο γήπεδο. Η Rolex βοηθά στην μέτρηση του χρόνου καθόλη τη διάρκεια του αγώνα, η IBM παρακολουθεί τις ταχύτητες παροχής υπηρεσιών (και πίσω από τις σκηνές, όλα τα δεδομένα σχετικά με τις προσεγγίσεις και τα λάθη) και το Evian είναι το εμφιαλωμένο νερό που πίνεται από τους παίκτες. Η διαφήμιση αυτή δεν είναι προνόμιο του καθενός. Είναι περισσότερο σαν την υπογραφή ενός διάσημου καλλιτέχνη για έναν πίνακα ζωγραφικής.
Η χωρητικότητα του γηπέδου στο Wimbledon είναι 15.000 ατόμων. Η συντριπτική πλειοψηφία των θεατών κλείνουν τα εισιτήρια τους μέσω ενός συστήματος ψηφοφορίας ή μέσω της συμμετοχής τους σε συλλόγους σε όλη τη Βρετανία. Στο Centre Court τις περισσότερες ημέρες σχεδόν κάθε κάθισμα είναι κατειλημμένο όταν το παιχνίδι ξεκινά στη 13:00. Οι θεατές, έχοντας κερδίσει τις θέσεις τους μέσα από μια ανοιχτή ψηφοφορία, νιώθουν να κατέχουν κάτι σαν...θησαυρό.
Οι τεράστιες αποδοχές του Wimbledon από την πώληση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων έχουν συμβάλλει στην ανακαίνιση του γηπέδου τις τελευταίες δύο δεκαετίες. Πριν από πέντε χρόνια, ο σύλλογος έφτιαξε στέγη για το Centre Court, η οποία κόστισε περισσότερο από 100 εκατομμύρια δολάρια κάνοντάς το να φαίνεται σαν ένα κλειστό γήπεδο.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου